Известие

Collapse
No announcement yet.

"глухи обороти" и предърпване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "глухи обороти" и предърпване

    Здравейте!
    Преди още като купих колато го имаше този проблем - от около 1500 до 3000 влиза в някакви "глухи обороти" на всяка предавка (на 4та и 5та не се усеща много предърпване)(никаква мощ и предърпва). Къде ли не е карах никой не можа да ми каже какво е, на компютъра не излизат никакви грешки (само веднъж показа високо напрежение в стъпковото моторче, но се оправи). Реших, че може да е от въздушния филтър и смених всякакви видове филтри по колата (без бензиновия, защото така и не успях да го намеря). Оправи се почти всичко. Сега на първа само има "глухи обороти" и много леко на 2ра (от около 1500 до 1700-1800). Някой да се е сблъсквал с такъв проблем и да го е решил?
    Колата е 145 1.4 ts.
    Благодаря!

  • #2
    бензиновия филтър се намира пред задна дясна гума ако не бъркам.. относно проблема виж кабели, свещи, вариатор.. Успех!
    -------------------------------
    ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
    ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

    Comment


    • #3
      Благодаря утре ще е "разпърцам" отново да го сменя и него. Забравих да кажа, че преди месец горе-долу смених свещите (сложих шампион). Също ще проверя и кабели и бобини.

      Comment


      • #4
        Новите ТС-и нямат бензинов филтър, а само цедка вградена в помпата. Ако го няма пред колелото, както ти каза колегата по-горе, хич не го и търси.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Разгледах се сега нещо не можах да намеря бензиновия филтър пред задна дясна гума, но намерих нещо (пада се горе долу под задна дясна/централна задна седалка) цилиндърче горе долу колкото свит юмрук и предполагам, че това е бензиновия филтър.
          Също реших да проверя бобините и кабелите. Понеже не разбирам много и незнам как се проверяват реших да си използвам най-удобния за мен начин(макар и малко болезнен) - изкарах кабелите и бобини (цялата шина свалих на която се държи всичко) и взех 1 метално телче и почна да бъркам където се включват свещите да видя дали ще ме удря ток. На 2рата бобина(от ляво надясно) след като се пали не удря веднага ток, ами след около секунда-секунда и половина. На следващото кабелче (2рата малка свещ от ляво надясно) ми се стори, че удря по слабо ток(пак ме разтрисаше, но каточели по-леко). Също видях, че на най-десния цилиндър и двете свещи са в масло, незнам как е стигнало това масло там, но горе долу до средата на гайката на самата свещ има масло и кабелите и те бяха хубаво омазани.
          За мен бобините работят добре както и кабелите.
          Но това с маслото при свещите ме притесни.
          Проблем ли е, че има там масло и от какво може да се е "появило" това масло там?
          P.S. Тези дни ще разглобя дросела да го изчистя хубаво, че го гледах и него и по стените горе долу 0.5-1мм нещо като черен нагар има (леко мазно такова).

          Comment


          • #6
            Има гарнитура на капака на клапаните. Явно е изтървала и пълни гнездата на свещите с масло.
            АR 33 1.5-ex;АR 155 2.0TS-ex
            FIAT TEMPRA 1.6i.e.-ex;AR 155 1.8TS-ex;FIAT bravo 1.6 16v;ALFA ROMEO 155 2.0 16V-ex,AR 156 2.0 TS

            Comment


            • #7
              Значи тези дни ще взема и една гарнитура и нея да сменя, но свалих свещите и видях, че и отдолу са омазани в масло. И това ли ще е от тази гарнитура или вече е по-сериозна работата?

              Comment


              • #8
                Здравейте отново
                Днес разглобих дросела и от вътрешния край на клапата имаше по горе-долу 1-1,5мм боклуци по стените(нещо като масло с прах). Изстъргах го колкото можах, взех някакъв спрей за почистване (400мл нещо от сорта на обезмаслител+контактен спрей) и със спрея поизчистих колкото можах. Сглобих всичко и колата сега е перфектна! Нито предърпване, нито глъхнене, нито "глухи" обороти, никакъв проблем вече, че даже ми се струва, че като е стъпна рязко и по-добре ускорява.
                Цялата процедура ми излезе 14,50лв (9,50лв. спрей + 5лв. червен силикон) и три часа занимавка, но сега не мога да си позная колата.

                Comment

                Working...
                X